-Nä.

Nä,jag känner mig inte ett dugg mer positiv efter en natts sömn.
Eller en natts sömn kanske var att ta i.
Liam har sovit otroligt dåligt inatt.Men då har han även hunnit bli lite småförkyld,så vi kanske har förklaringen där.
Klockan 4 tyckte han nog att han sovit klart.
Efter en ny blöja,lite välling och tutteletande så somnade han om där kring halv 6.
Lucas kom in till mig halv 8 så jag hann iallafall somna om.
Det tackar vi för!

Jag försöker få bort så mycket damm jag kan i köket.Men jag har verkligen insperation noll till det.
Jag vill knappt vara i köket.
Förövrigt så undrar jag vart gubbarna håller hus.
Eller vart Anticemex som skulle installera en avfuktare,vart är dom?

Nog dyker dom säker upp.Och förmodligen dyker dom upp när jag just fått bort det mesta av dammet.
Förresten så får jag ju hela 90 kr/timmen när jag städar själv.
Mycket va?(eller så inte)

Såhär ser det ut just nu.






Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: