-Mushår.

Jag är liksom sådär lite "fucked up" i hjärnan ibland.
Den senaste funderingen jag funderat på är:

Om man aldrig rakar av sig mushåret,kan det då bli så långt så att man liksom trampar på det när man går?

Ja,jag är nog smart att fatta att det aldrig skulle kunna bli så långt när man har trollor på sig.Men vi leker med tanken på att man jämt går naken,kan det då bli så jävla långt?
Och efter personliga erfarenheter så tycker jag att det växer väldigt fort "down there".

Hur länge tar det då i sånna fall?För visst växer mushåret fortare än vanliga håret?

Postat av: Viola, 22årig tvåbarnsmamma

Det finns inprogramerat i dna:et hur långt håret på vissa ställen får bli, som tur är :)

2011-06-23 @ 22:56:06
URL: http://mummyfied.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: