-Havsbadet.

Visst är det härligt när sommaren kommit?
Själv får jag en massa energi och otroliga lyckorus!
Jag och moster Lisa gjorde en utflykt till havsbadet med alla våra pojkar idag.Det var mys!
Vi lekde i leklandet och efteråt tog vi en promenad runt hela havsbadet innan vi for hem.
Dom har varit så otroligt snälla och glada alla tre pojkar.Lucas och Alexander lekt medans Liam suttit i sanden och tittat på.
En lyckad dag!

Efter att vi ätit middag idag så tog familjen som vanligt en cykeltur runt Öjebyn.Vi stannade på ICA och köpte vattenmelon som vi sedan åt upp när vi kom hem!

Nu sover pojkarna och vi ska titta på lite How I Meet Your Mother innan läggdags.
Imorgon blir det nog Badhusparken med Louise,Jannice och självklart alla våra älskade ungar.♥

Har jag sagt att jag älskar mitt liv?

Postat av: Jennie och Norah

Den är köpt på Coop för ca.2 år sedan.Vet faktiskt inte om dom har den i sortimentet ännu?

2011-06-07 @ 21:29:35
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: