-Havsbadet.

Denna dag spenderade vi på havsbadet med en massa bad och annat kul!
Tyvärr blåste det lite för mycket uti vattnet för dom små liven.Eller iallafall för Zelda och Liam.
Därför blev det inget långt bad för barnen.
Men därimot gick vi runt havsbadet i nästan två timmar.
Lucas och Max åkte karusell och sedan åt vi såklart mjukglass och slush.
En toppen härlig dag i solen!

Jag
känner mig nästan halvt död.
Jag blev bajstrött nu när jag satt mig ner.
Jag tror det blir en toktidig kväll för mig,om det nu går att sova i denna värme.

Och eftersom jag känner mig så grymt trött just nu så får ni tyvärr inga bilder från idag.
Dom bilderna får komma någon annan dag!

Imorgon då?
Jag vet inte vad vi ska hitta på riktigt.
Men jag är grymt sugen på att ta med mig barnen till Svensbyliden och titta på lite djur.
Visst lät det kul?

Postat av: lena

på liden är det trevligt, julia älskar att fara dit..

2011-06-29 @ 21:37:10
URL: http://minlyckobubbla.blogg.se/
Postat av: jannice

Kan vi inte åka dit i morrn? :)

2011-06-29 @ 21:58:26

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: