-Dags att rycka upp sig.

Att en sån lite jävla skitsak som en liten vattenskada ska kunna sänka en jävlat till botten.
För en skitsak är det egentligen,tänk om vi hade haft vattenskada i hela huset eller ännu värre,om huset brann ner.

Jag blir så jävla arg på mig själv när jag bara ser nattsvart.
Jag vill helst inte alls vara hemma just nu.

Jag vill inte se allt jävla damm.
Jag vill inte se hur mitt fina kök är ett enda kaos.
Jag hatar att lägga mitt hem i andras händer.
Helst av allt skulle jag vilja göra allt detta själv..
Men med två småbarn och 105 kr/timmen så känns det inte aktuellt.
Jag litar inte på att någon annan kan göra det lika fint som vi gjorde det.

FAN,FAN,FAN!
DAGS ATT RYCKA UPP SIG.

Postat av: ingela och jonna

ja kände exatt samma sak när vi nu fick vatten skada, de säkte mej totalt! men sen såg ja mest framemot att få nytt golv i köket och de lättade upp stämmningen lite mer, men dom 2 första nätterna sov vi inte hemma, tills jag vant mej vid allt

2011-06-16 @ 19:53:32
URL: http://ingelaolm.blogg.se/
Postat av: Carolin

Ja, detta kommer bli super bra, men frågan är ju bara hur man ska få allt att rulla på smärtfritt. Men det löser sig alltid..



Hoppas att allt med köket blir klart för er snabbt nu så ni slipper kaoset.



Kram!

2011-06-16 @ 21:29:41
URL: http://carolinrapp.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: