-Bullmus.

För någon dag sedan hade jag och några andra en väldigt intressant disskution.
Och självklart var det jag som var tvungen att dra upp detta spännade ämne.

Vad är egentligen en bullfitta?


Ja,det är det egentligen?
Jag tycker liksom att en bullfitta är när man har en bulle typ uti fittbenet.
Men då sa en annan att det är typ bulle "down there".
Jag var ju såklart tvungen att googla det.Men jag blir ändå inte riktigt hundra på vad en bullfitta egentligen är.


Så jag frågar er.

Vad anser ni är en bullfitta?


Postat av: Anki

hahahaha jag sa just om bullfitta åt daniel med igår kväll:P Jag sa åt han, undra om det går att göra mus förminskning, ta bort lite av bullfittan HAHAHAHAHAHA....

2011-06-05 @ 10:28:44
URL: http://mammaanki.blogg.se/?tmp=04211608
Postat av: lena

jag håller med dig emmeli om vad bullfitta är..trevlig samtalsämne förresten =)

2011-06-05 @ 19:08:31
URL: http://minlyckobubbla.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: