-Mitt första år.

14 Juli 2010 klockan 22.00 kom jag till världen.♥


En timme före jag kom till världen.


Här är bara jag några minuter gammal.


Här är jag 1 månad och pussas med storebror.


Den 26 Augusti ler jag för första gången och självklart tar mamma kort.


Här är jag 2 månader och jag är en väldigt glad kille!


När jag är 2 månader och 3 dagar testar jag att sitta i bumbon för första gången.


Hela min familj på mitt dop den 26 september.


Här fyller jag 3 månader och börjar sitta riktigt bra i min bumbo.


När man är 3 månader somnar man som bäst vid mammas bröst.


Min mamma och pappa gifter sig i hemlighet den 26 Oktober och självklart var jag med.


min 4 månaders dag fick jag testa hoppa hoppgunga för första gången.


Vid 4 månader somnar jag även då bäst hos mamma och gärna vid tissarna.
Fast föda var verkligen ingenting för mig,jag gillar bara mammas mat.


2 dagar före jag fyllde 5 månader började jag att sitta själv.
Och att jag dessutom fått två små risgryn var spännade!


Mamma försöker då och då att få mig tycka om annan mat än tissemjölk.
Men jag står fast vid att jag bara vill äta tissemjölken!


Här fyller jag 6 månader och storebror firar mig genom att lägga massa bollar på mig när jag sover.


Här leker jag och storebror.


Här fyller jag 7 månader och jag håller på att lära mig krypa.
Jag har dessutom fått 4 nya tänder där uppe.


Jag är en skitbusig kille!


När jag var 8 månader och 2 dagar så ställde jag mig upp för första gången!
Såklart tog morsan kort på mig!
Dessutom äter jag nu vanlig mat till lunch och middag och välling morgon och kväll.
Morsan säger att det gör för ont att amma mig eftersom jag fort biter tag i tissen.
Krypa började jag med 2 dagar före jag fyllde 8 månader!



När jag blev 9 månader fick jag ett papper där det stod att jag kommer att börja på dagis den 1 sepbember.
Dessutom säger jag mammamma.


10 månader och åker cykelkärra för första gången!


Det var spännande när mamma,pappa och storebror fiskade i slutet av Maj.


Valborg äter jag plättar för första gången helt själv!


Här är jag ute och går på min 11 månadersdag.
Bara 4 dagar senare går jag helt själv,omän lite vingligt!


Jag badar dessutom ute för första gången när jag är 11 månader.


Här är jag på min 1-årsdag!
Tänk så mycket jag har lärt mig på ett år!
♥Nu går jag.
♥Säger mamma,titta,där,tack,hej,hej då och massor utav andra ord som mamma och pappa inte riktigt förstår!
♥Och det absolut bästa jag vet är att äta själv!
♥Jag sover fortfarande i mammas och pappas rum i min spjälsäng,och frågar ni mig så försätter jag gärna med det.
♥Jag är ett underbart älskat busfrö som fyller 1 år idag!♥





Postat av: Lollo

GRATTIS världens sötaste Liam!

Puss och kram från dina kompisar Jack & Ted

2011-07-14 @ 20:34:02
Postat av: Anki

Men söt pojk... grattis gullungen...



Då ja läser allt han hunnit lära sig dessa månader har ja en väldigt bekväm kille då ;)

Han hasar sig inte enns ännu, ja försöker o försöker o har han på golvet jämt..men det enda han är bra på då han e på golvet är att bli förbannad o försöka uttrycka sig väl så att man ska ta upp han..

Postat av: Annika

Grattis Liam! Tiden går fort, du föddes ju nyss.

2011-07-15 @ 10:27:51
Postat av: Viola, 22-årig tvåbarnsmamma

Oh så fint! Ett år går så fort...

2011-07-20 @ 18:03:13
URL: http://mummyfied.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: