-Städdag.

Hej och välkommen permunant nummer 44!

Idag for pappan ändå bort till Hemavan för att göra ett hus.
Men vad gör det eftersom han efter denna vecka kommer att vara hemma 5 veckor!
Det ska bli riktigt skönt,och dessutom så kanske man hinner göra lite saker som man aldrig hinner när han jobbar.

Idag
försöker jag mig på städning med två vilddjur.
Ska jag vara ärlig så går det väl sådär.
Ingen utan dom lyssnar riktigt på vad mamman säger.
Men framåt går det och förhoppningsvis ska vi väl bli klara innan läggdags.

,slut på pausen!

Postat av: Lollo

Tack så mkt, det är jag =) hehe..

2011-07-04 @ 14:28:44
Postat av: Smsa Låna

Intressant sida! Det märks att du gillar att blogga!

2011-07-19 @ 18:12:08
URL: http://smsalåna.nu

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: