-Jag röstar på Billigskitgräsklippare!

Vi har verkligen inte suttit still många minuter idag.
Redan klockan nio for vi till Luleå för att hämta bilen.
När vi kom hem kring 12 så ringde jag Jannice och bestämade att vi skulle till skolan och leka med barnen.
Och såklart tyckte dom att det var väldigt kul!
Klockan tre fick vi dom därifrån och vi for hem och la Liam för att vila en stund.
Jag duchade av Lucas innan middagen eftersom han var mer än skitig.

Men skitiga barn är väl lyckliga barn.Visst var det så?


Pappan
kom hem strax efter fyra och då begav vi oss till Elgiganten för att köpa en mp3 till han och en liten ficka för att ha IPHONE i när man springern.Alltså en sån där man sätter på armen.
Men såklart hade dom bara en till IPOD,så jag får helt enkelt försöka sy en egen.
Och eftersom jag är kung på att sy så borde det väl inte vara några problem?(INRONI)
Eller om kanske Bella skulle vilja sy en åt mig?

Vi har även börjat leta gräsklippare eftersom våran gått i pension.
Men vi har inte riktigt lika syn på vad vi ska ha för gräsklippare,eller kanske rättare sagt hur mycket vi ska lägga ut på en..
Jag tycker att fem tusen för en gräsklippare är bajsmycket och Tony tycker att en gräsklippare för två tusen är för lite för att få en bra klippare.
Jag kan komma på hundra andra saker jag skulle kunna göra för fem tusen istället för att köpa en gräsklippare.
Skitsamma egentligen eftersom vi faktiskt måste ha en ny,fast jag tycker ändå det är onödigt!
Jag röstar på att vi köper en billigskit!

Vi har även hunnit vara hos Lisa och Pär en stund innan läggdags.
Dom flyttar ju snart i nytt hus så vi har varit med och planerat lite på hur dom ska göra!
ME LOVE THAT!

Nu sover pojkarna,pappan är och springer och jag väntar på att han ska komma hem så att jag får springa!


Postat av: Matte

Den går inte å laga då? :)

2011-07-07 @ 22:55:34
Postat av: Malla

vi köpte en för 3500 kr, den verkar bra, i alla fall om vi jämför med gammeln. Men...den har tydligen tjorvat nu när leon skulle klippa en fjutt av det lilla gräs vi har så vette fan. Jag skulle lätt ha köpt en för 2, känns som att det ändå är en sån där sak som racklar i vilket fall som helst...

men jag tror iaf att jag såg dig på elgiganten då ni var där! Ni gick ut i bilen då vi kom. Men du satte in ena pojken i bilstolen så jag ville inte störa och knacka på axeln och säga hej just då ;)

2011-07-09 @ 10:20:56
URL: http://www.monstermalla.se

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: