-ÄNTLIGEN!

Jag trodde allvarligt talat att denna dag aldrig skulle ta slut.

Eller den har ju inte tagit slut än,men ungarna ligger iallafall i sina sängar nu.
Idag har Lucas trots inte visats från sin bästa sida.
Han har varit på urusel humör hela dagen.
Och har tillochmed vara på dåligt humör hos mormor,och det brukar har aldrig vara.
Bara att bita ihop och vänta till det går över.
Efter en natts sömn så hoppas jag att det vaknar en glad Lucas imorrn!

Liam har inte heller visat sitt bästa humör idag.
Det enda som har dugigt är att vara i min famn,och det går ju liksom inte.
Men det är väl någon utveckligsfas som pågår just nu.
Imorgon hoppas jag att även han är på bra humör!

Städningen
då?
Ja,det gick verkligen inte sådär jättebra.
Men jag är iallafall klar.
Fast att skura golven där uppe gick verkligen inte.
Men det får jag ta när pappan kommit hem igen.

Imorgon ska jag och pojkarna följa med mormor och hämta hennes nya bil.
Det blir kul!

Postat av: Carolin

Jo, jag ska ringa dom imorgon och ta itu med det, för det var verkligen inte den bästa start på dagen som man kunde ha..



Jo, jag lyckades där för något år sen att sluta röka och hade ett uppehåll på ca 5 månader, snusade då istället. Men föll tillbaka på en gång när jag rökte en endaste gång.. Men, jag har inte riktigt hittat den där viljan ännu. Men den kommer förhoppningsvis snart. :)

2011-07-04 @ 20:05:44
URL: http://carolinrapp.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: