-13 juli.

Imorgon är en stor dag!
Tänk att vårat lilla troll redan blir ett år!♥
Utan varken vatten eller avlopp har det inte varit det enklaste att försöka förbereda inför imorgon.
Men med hjälp av en snäll familj och snälla vänner så känner jag mig nästan klar!

Vi kommer att kalasa i två omgångar eftersom vi har det som vi har det här hemma med vattenskada och uppgrävd gård.
Imorgon kommer våra familjer hit och firar och på Söndag har vi ett litet barnkalas för kompisarna i kvartersgården hos pojkarnas mormor och morfar.
Det kommer nog att bli super!

Nu sover småtrollen,pappan är ute och fixar nytt avlopp och vattenledning till huset och jag känner mest lugnet nu.

Det enda jag ska göra ikväll är att lägga fram paketen han ska få öppna i sängen.MYS!♥

Postat av: jonna

Smidigt att ha i kvartersgården :) hoppas lilleman får en kul födelsedags, grattis i förskott ;)

2011-07-13 @ 22:39:39

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: