-Dåligt.

Jag märker hur grymt dålig jag är på att uppdatera här!
Julen och nyåret har varit super!Verkligen lungt och härligt.

Julen spenderades här hemma med hela min familj.Tomten kom och alla fick massor av paket.En helt perfekt julafton med andra ord.Men eftersom det var min kära pappa som stod för korttagningen så kommer bilderna senare eftersom kameran självklart är hos dom.

Nyåret spenderades även det här hemma.Vi hade underbara familjens Jensen här!Det blev en massa mat,surr och spelande.Barnen sprang omkring och gjorde allt möjligt!
Vi smällde några raketer där kring halv 9 så att barnen fick vara med.Det var ju för deras skulle vi köpte lite raketer.
Kvällen avslutades kring 11.Nä,vi var inte vakna 12-slaget.Men med 2 barn som tycker det är grymt överreklamerat att sova på morgonen så prioriterar jag hellre 1-2 timmars mer sömn än att vara vaken vid 12-slaget.

Ja just ja!Vi har även hunnit typ köpa en bil!Eller vi har bestämt oss för en.Men eftersom pappan i familjen är i Umeå och jobbar nu så kan vi inte hämta den förrän på Onsdag.Så jag står fortfarande utan bil.Fast nu har jag ju en bil,fast jag har inte fått den än.Ja,ni fattar väl!
Därimot så BORDE jag fara ut och "övningsköra".Sånna som jag borde egentligen inte få ha körkort.Iallfall inte på vintern.
Inte för att jag krockat eller nått.Eller ja,hm..Jag råkade köra in i en grej typ för 2 år sedan när jag skulle du från ett garage.Passagerardörren blev lite förstörd.Ganska mycket faktiskt.Fast efter att ha betalat 4000 kr så var dörren som ny..Egentligen borde jag göra en lista på alla saker jag råkat göra.Eller kanske inte.
Till bilen istället då.
Vad är det för bil?
Ja,en XC70 d5 -04.Alltså en Volvo CrossContry diesel.Alltså en 4-hjulsdriven bil.Helt perfekt eftersom jag brukar köra fast både 10 och 20 gånger per vinter.

Som ni läste tidigare så är pappan i Umeå.Jag är trött och ungarna gnälliga.Det är liksom ingen bra kombination kan jag säga.Fast det kan ju vara så att ungarna är gnälliga för att morsan är trött (och gnällig själv).
Fast imorrn är en ny idag.
Nu ska jag sova ett tag innan Liam ska börja snutta,som har gör typ hela nätter!



Postat av: Frida

Kul att ni har hittat en bil! :) Jag borde inte heller ha körkort, men det är mest för att jag blir så gud förbannad på alla som inte kan köra (vilket är uppskattningsvis 95% av mina medtrafikanter). Att vara gud förbannad i trafiken = not so good.

2011-01-04 @ 12:18:40
URL: http://myworldkeepsspinning.blogspot.com

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: