-Anonyma kommentarer är inte så anonyma.

Det är ganska roligt det där med anonyma kommentarer.
Jag förstår liksom inte vitsen med det?
Om man ändå inte kan stå för vad man skriver och säger så är det väl lika bra att låta bli?
Jag är typen som inte ens ids kommentera ett inlägg om jag stör mig på det.Jag skulle aldrig orka lägga min energi på att skriva elaka kommentarer.Då klickar jag hellre bort mig från just den bloggen och läser något roligare.

Sen kan jag skriva vad jag tycker,det gör jag.Fast jag har aldrig någonsin varit anonym när jag skrivit det.Då tappar det liksom vitsen om man inte kan stå för det man tycker.

Dessutom är det rätt roligt när man får anonyma kommentarer så vet man ändå vem denna anonyma person är.Denna person har liksom kommenterat tidigare och skrivit sitt namn.
Klyftigt?Nä,inte särskillt.

Igår fick jag en "anonym" kommentar.Men tyvärr är denna inte person så anonym eftersom jag vet exakt vem det är eftersom denna person har kommenterat ett inlägg förut -med namn.
Fast det jag egentligen inte förstår varför denna person inte denna gång kunde skriva ut sitt namn eftersom kommentaren inte alls var elak på något sätt.
(Denna person glömt att skriva ut namnet,så nu har vi det hur världen.Och som jag skrev så tyckte jag att det var konstigt att personen inte skrivit ut namnet eftersom kommentaren inte var elak som jag skrivit där uppe.)

Anonym om -Tjuvtitt.:
Det ser ganska litet ut tycker jag.

Svar till "Anonym":
Hans rum är litet.Det är inte alls stort.Men eftersom Lucas har ett lekrum i anslutning till hans sovrum så tycker jag inte att han behöver ha något stort sovrum.han kommer ju bara att sova där.Alla leksaker,tv och så småningom dator kommer att finnas i lekrummet som är vägg i vägg.Man måste liksom gå igenom lekrummet för att komma till hans rum.
Och fast det är litet så tror jag nog att han kommer att sova väldigt gott där.






Postat av: Bella

Haha jo men de var inte riktigt tänkt att de skulle vara anonymt.för varför skulle Ja inte våga stå för denna tycker?

Det är ju inte ens nå elakt sagt heller utan bara ett konstaterande.

2011-01-25 @ 11:05:34
Postat av: Sara

Jo, anonyma kommentarer fattar jag inte mig heller på. Jag har en hel drös av sådana som förföljer mig, det är ganska skrattretande :)

2011-01-25 @ 12:03:08
URL: http://sabacla.blogg.se/
Postat av: Lina och Amanda

Ja det är klart du ska komma och kolla. =)

Jag tror nog att det blir den tapeten ändå, det är ju ändå bara en vägg dessutom. Blir ju max 2 rullar. Det är ju dessutom barnrum och endast det bästa är gott nog. ;)

2011-01-25 @ 14:45:57
URL: http://livetsljusastunder.wordpress.com
Postat av: Jane

haha! Kul att personen inte tänkte på det där tycker jag ;)



Värsta lyxen med både lekrum och sovrum =D



Duktig du är som blivit så smal så snabbt också!

Kram

2011-01-25 @ 15:32:54
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: