Coolt va?

Då var denna dag slut.Varför går alla dagar så himla fort?

Idag har vi byggt kojor,lekt konstnärer,städat litegrann och tagit oss en promenad.En väldigt mysig dag med mina minipojkar.
Jag måste säga att ståbrädan till Emmaljugan är gudomlig.Lucas bara älskar att stå där!Så det är aldrig några problem med att gå på promenad.Tack till den som tillverkade den!

Nu ikväll har jag haft Fredde på kaffebesök.Och som vanligt när vi träffas så har vi löst dom största problemen i världen.Eller så inte.Men trevligt har vi haft.
Och det första Lucas tvinga Fredde till var att han skulle läsa böcker med honom.
Och snart är det ju dags för deras lilla bäbis och titta ut.Så himla spännande!

Nu bjuder jag på lite bilder istället för att skriva något mer.


Liam leker i sin säng.


Vackerbarn!



Dom finaste.



Här bjuder jag på mig själv!Helt jävla osminkad.Helt jävla oborstat hår.Oplockade ögonbryn tror jag också.



En puff klar.Ser ni att det är samma tyg som tapeten?
Coolt va?





Postat av: jonna

Blev riktigt snyggt i lekrummet!! ::)

2011-01-17 @ 23:05:21
Postat av: Madde

Snyggt Emmeli! Måste komma och kolla in det någon dag. Kram

2011-01-18 @ 00:38:41
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: