-Positiv energi.

Så,vad är det för bra saker som hänt i veckan?

♥Vi fick äntligen hämta våran nya bil.Riktigt fin,skönt och framför allt är det grymt skönt att ha en bil!
♥Vi har varit och hälsat på pojkarnas farfar idag.Dels för att köra lite bil och självklart även för att vi ville träffa honom.
♥Pappan i familjen har varit ledig sen i Tisdagskväll.Helvetes skönt med tanke på hur grabbarna grus sover.
♥Imorgon på förmiddagen ska vi fara med underbara familjen Jensen på Nimbys så att barnen får leka av sig lite.
♥Och om inte mina småpojkar är så jätteförklyda hade jag och moster Bella tänkt fara med dom till badhuset och bada lite.

Jag måste få inflika såhär i slutet av inlägget att jag verkligen har världens bästa pojkar.Jag är så otroligt lyckligt lottad över att få ha dessa i mitt liv.♥


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: