-En ovana.

DAG 3:
En ovana jag önskar att jag inte hade.

Jag har mer än en ovana jag önskar att jag inte hade.Jag har nog närmare 100 kanske?
Och att välja en är svårt..Nu måste jag gå igenom vad jag har för ovanor..
Nu vet jag en!

Denna ovana stör inte bara jag mig på.Tony och framför allt min lillasyster vet jag störs sig av den!

Alla som känner mig och som brukar vara hemma hos oss vet att vi har det ganska strikt.Var sak har sin plats och det är sällan och aldrig stökigt har.Det första jag gör när barnen inte leker med leksakerna är att städa undan dom.Det står aldrig disk i diskhon och det skulle aldrig falla mig in att spisen skulle vara fläckig.Jag dammsuger nog närmare en gång per dag.
Jag blir på jävligt dåligt humör när det är stökigt.Men får jag bara städa så blir jag glad igen.
Ja,ni fattar!

MEN!Ett ställe där jag inte bryr mig om det är stökigt eller inte är i skåp och garderober.Jag har nog en filosofi om att det som inte syns finns inte.Jag här jävlat hopplös på att bara slänga in saker i garderober.Folk får liksom en chock när dom öppnar en skrubb eller garderob.Det passar liksom inte ihop med hur det ser ut "på utsidan".
Så nu vet ni det!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: