-Änglavakt..

Dagen kunde inte ha börjat värre..Jag mår så jävla dåligt över vad som hänt att ni kan nog inte fatta det..

Lucas vaknade tidigare än vanligt,men Liam vaknade kring 7.30.Både jag och Lucas gick upp för att ha lite morgonmys som vi alltid har när Liam vaknat.Vi ligger i sängen en stund och sedan är det dags för att gå ner.Lucas går ut från sovrummet och pratar någonting om en sol.Och när jag ska resa mig ur våran säng och ta upp lillebror hör jag världens duns.
Efter en stund hör jag hur Lucas liksom gråter fast som att han kippar efter luft.Jag lägger ner Liam och springer in i lekrummet eftersom jag antar att han var där.
Ingen Lucas där.Helt plötsligt hör jag hur han gråter från nedervåningen..Då slår det mig att Lucas ramlat från trappen och landat i hallen.
Jag hoppar ner för trappen och har själv panik.Lucas vill nästan till att somna och mellan varven gråter han och säger att han har ont i sin kropp.Jag trodde nästan att mitt hjärta skulle hoppa ut ur kroppen..
Tänk om..Tänk om..Alla tankar som for genom mitt huvud just då..

Världens bula i skallen,sår och blod på fingrarna,blå och skrapsår på ryggen och blod och blå på foten..

Jag har ingen aning om vart från trappen han ramlat..Han kan lika gärna ha ramlat nästan högt upp om han gått där det är som smalast,jag vet inte..Jag mår så jävla dåligt eftersom jag inte vet..Jag känner mig så jävla dåligt som inte vet hur det gått till..
Allt gick så fort.Från det att han pratade om solen tills han låg i hallen.

Jag ringde Gunhild och fick komma dirket med honom.Doktorn har tittat på honom och säger att jag måste obeservera honom minst 8 timmar.Ifall han börjar prata konstigt,eller om han börjar gå konstigt eller spyr så måste jag åka tillbaka med honom.

Vi som skulle på familjens hus idag och ha roligt.

Mammas älskade lille stjärna.Jag vill helst inte tänka på vad som kunde ha hänt..


Jag älskar dig.




Dumma,dumma trapp..


Postat av: Monica

Huwa så obehagligt! Hoppas allt är ok med lillkillen. Förstår att du blev rädd!

2011-01-18 @ 10:51:58
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Lina och Amanda

Men usch så jobbigt! Jag känner verkligen med dig, Emmeli. Den där paniken är hemsk och framför allt skuldkänslorna. Jag hoppas verkligen att allt gick bra med Lucas och att han inte har skadat sig ordentligt. Kram

2011-01-18 @ 11:22:54
URL: http://livetsljusastunder.wordpress.com
Postat av: Erika

Men så hemskt! Hoppas det gick bra för lillgrabben!

2011-01-18 @ 11:29:08
URL: http://aakiree.blogg.se/
Postat av: ingela och jonna

du ska inte ha dåligt samvete för att du inte kan ha sten koll 20/7 på han.

barn är barn och dom ramlar och slår sig, de var ju bara otur att han skulle ramla ner från trappen.

Men som du skrev så hade han ju ängla vakt att han inte slog sig värre.



Ja hoppas de går bra för er nu och att han inte fått nån hjärn skakning.



Kram på er!

2011-01-18 @ 13:49:54
URL: http://ingelaolm.blogg.se/
Postat av: Sara

Men usch så hemskt, jag skulle få hjärtstillestånd! Hur mår han nu? Kram

2011-01-19 @ 12:23:26
URL: http://sabacla.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: