-Vila i frid..

Igår hände en väldigt väldigt tråkig sak..
Gammel faster Gun har lämnat oss..

Jag trodde jag var förberedd.Jag visste ju innerst inne hur det skulle gå.
Men ändå är det svårt just det beskedet,det oundvikliga beskedet..
Jag visste ju,men jag visste aldrig hur det skulle kännas.
Som tusen knivhugg i mitt hjärta..

Jag är så glad att jag träffade dig förra helgen.Att jag och Lucas fick en chans att krama om dig en sista gång.
Aldrig trodde jag att det skulle bli sista gången vi kramade dig.Jag trodde du skulle bli frisk och få komma hem.
Du skulle ju krya på dig och bli frisk,det var ju det sista vi sa innan vi sa hej då.
Aldrig i min vildaste fantasi trodde jag att det skulle bli såhär..

Det gör så ont i mig,det gör så himla ont i mig.

Ditt lilla hjärta orkade inte slå längre..
Mitt hjärta är i tusen bitar..

Jag har så mycket minnen av dig som jag kommer ta med mig i livet.Det känns så konstigt att du inte finns mer.Men alla mina minnen av dig kommer att bestå.

Jag vet att du har det bra nu.Att du inte har ont.
Jag vet att du träffat min morfar igen.
Du har redan säkert hunnit berätta för morfar om våra barn,om hans barnbarn.
Du har säkert också berättat att Liam heter Rune i andranamn efter han.
Jag vet att ni tittar till oss då och då.

I mitt hjärta kommer ni alltid att finnas kvar.
I mitt hjärta har ni en väldigt stor plats.
I mitt hjärta glömmer jag er aldrig.


När dina steg har tystnat
finns ändå ekot kvar.
När dina ögon slocknat
vi alla minnen har.
Vi spar dem i våra hjärtan
tar fram dem då och då.
Så kommer du för alltid
att vara här ändå.





Postat av: Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Beklagar sorgen! Det kvittar hur mycket man vet man är aldrig beredd :/

kram

2011-03-01 @ 15:58:34
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: