-Ligger på hålet.

I Fredags var pappan ledig så då passade vi på att fara in och beställa tapeterna till köket.Därimot skulle det ta mellan 2-3 veckor att få hem dom.
Men den som väntar på något gott..Längtar ALLTID förlänge.
Nä,det ger mig egentligen lite mer tid till att fundera över hur jag ska ha lite möbler och vad jag ska ha på väggarna sen när tapeterna sitter där.
Fast med min förmåga med att skjuta upp saker och ting så antar jag att jag fortfarande kommer att fundera över det när det är dags att tapetsera.

I Lördags åt vi årets första grillade middag hos pojkarnas mormor och morfar.
Grillad fläskfilé,grillade halloumi,vitlöksbröd,sallad med fetaost och självklart pommes.
HELVETES så jävla gott!
Snacka om sommarkänslor,och det behövdes verkligen när det är typ -30 varje jävla dag.

Igår var vi i skogen och hälsade på pojkarnas farfar.Pojkarnas G-farmor följde också med.Där grillade vi hambugare till lunch och var ute och åkte pulka och vi hann även ta en mysig promenad i det vackra vädret!

Idag far vi till holmen och leker med Emilia och hennes Lucas och Mio.Eller jag antar att vi ska dricka kaffe och surra en väldigt massa skit medans barnen leker!
Ska bara slänga i barnen lite lunch innan vi beger oss.

Jajustja!Jag trodde fan aldrig att jag skulle komma till detta skede i mitt liv där jag nu säger detta:
Vi har köpt en skoterpulka..So NOT EmmeliStyle.
Livet förändras,visst säger man så?

Om jag tror på kärlek vid första ögonkastet?

Efter att ha fått sett dessa så gör jag det!

 

 

Livet förändras,visst var det så?

 

 


Postat av: Madde

den är så bekväm som en skoterpulka kan bli...:)

2011-02-21 @ 10:26:41
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: Anki

JÄKLAR så snygg tapet :P Det kommer säkerligen bli kanon det där =)

2011-02-21 @ 23:29:29
URL: http://mammaanki.blogg.se/
Postat av: Anki

mjo självklart, men det finns även många "killar" som gör det oxå.....folk får gärna sitta o prata bakom min rygg, huvudsaken dom håller sig till sanningen än en massa dravvel :P

2011-02-22 @ 08:05:25
URL: http://mammaanki.blogg.se/
Postat av: Anki

mja det är väl vad man själv upplevt antar ja...nej ingen är bättre än den andra...men känner att det finns vettigare saker att göra än att överdriva människors liv...



men det är ju som sagt vad ja tkr..o alla är vi ju olika...

2011-02-22 @ 09:07:05
URL: http://mammaanki.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: