-Onnarbyxor.

Dagens roliga historia:

Allt klär väl en skönhet?Eller så inte!
Efter att ha nyduschat.
Alltså håret och alla håll,svart som fan runt ögonen av macara,rosa slita jävla onnarbyxor,ingen BH och en jävla sliten tröja.
Jävligt het med andra ord.Eller så inte!

Smart drag av Tony att inte ens berätta att hans chef skulle komma förbi här med lite grejor när han var hem på lunchen.Så här sitter jag,jävlig.Och in kommer hans chef,UNDERBART!
Jag visar mig verkligen från min bästa sida.Fort som fan kan jag ju säga att jag böt om.
Men jag står fortfarande fast vid att allt klär en skönhet!

Till något helt annat:

Liam har börjat gnissla tänder.Han tycker det är skitkul.Och ännu roligare blir det när mamma gör roliga grimarser eftersom hon verkligen hatar det ljudet.
För övrigt så sätter sig ungen upp nu.Juckar på alla 4 gör han också.
Undra om han sett hur mamma och pappa gör?(Skämt åsido)

Ungarna sover och jag är trött.Pappan kom just hem från jobbet.
Nu:How I Met Your Mother.


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: