-Nakenfis.

Jag har kommit på en sak!Eller förmodligen är jag nog inte den första människan som gjort detta.
Men iallafall.
Jag har varit helt anti mot att ha kläder när man sover.Man SKA sova naken,så enkelt är det!Tony är skittråkig och sover alltid med kallsonger.Jag har gjort hur många försök som helst för att omvända honom till en nakenfis sovare,men jag har aldrig lyckas.
Men nu när det varit såhär jävla kallt ute så har jag faktiskt testat detta med att sova i tisha och sockar.Fan vad skönt det var!Kanske inte den snyggaste kominationen,men härligt!
Och jag sover så jävla gott!
Fast direkt vädert tillåter kommer jag självklart att sova som en nakenfis igen.

Hur sover ni?



Idag ska vi fara på Furulundgården med Louise och hennes pojkar.Det kommer som vanligt att bli en toppendag!

Och igår satt jag och kollade igenom en massa gamla bilder.Tänka sig att jag varit tjock,kan ni tänka er det?




Postat av: Sara

Sova naken är skönt men nu när det är så kallt så sover jag i trosor och tunt nattlinne :)

2011-02-24 @ 16:46:39
URL: http://sabacla.blogg.se/
Postat av: Jeanette

också gått igneom gamla bilder, men fick motsatta uppenbarelsen; kan du tänka dig att jag varit smal, smal som i "normalviktig" ...svårt att tro just nu :(



Jag sover naken, enda sättet ju :D Försökt sova med pyjamas för de är så söta, men vaknar bara av att skjortan/tröjan/linnet håller på att strypa mig, för jag snurrar runt så mycket i sömnen :S Hoppas ni har det fint på Heden.

2011-02-27 @ 08:06:10
Postat av: camilla

sätt alldrig på dej kläder mera

du måsste vara helt naken fis= tåppläs

hela livet

2011-07-09 @ 16:44:14
URL: http://wwwaromabutiken.se

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: