-Läget.

Idag var det Liams tur att vakna tidigt.Men med snart 6 tänder till så kan jag förstå att det kliar och gör ont i munnen på honom.Snart har han 8 tänder.
Liam övar också väldigt mycket på att fara framåt.Det går,men mest snurrar han runt och far bakåt.Men övning ger färdighet.
(Jag hade tänkt göra en liten Liam-update någongång under dagen,eller så blir det någon annan dag)

Annars flyter allt på här hemma.Tapeter till köket ska beställas imorgon.Pulkan som vi vill ha har vi inte riktigt hittat än.Men det kommer!
Som sagt,läget är lungt!

Idag ska Lucas få fara på dagis och leka med barnen.Medans hade jag tänkt hinna renbädda alla sängar och städa lite i lekrummet.Lucas är väldigt duktig på att dra fram,tyvärr inte lika duktig på att städa tillbaka.

Och om ni är riktigt snälla så kanske jag bjuder på lite bilder senare!



Postat av: Erika

Nämen shit, 8 tänder! Här går det undan :)

2011-02-10 @ 23:11:45
URL: http://stordocka.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: