-Fredag.

Inatt har vi haft 2 vakna pojkar en stund.
Lucas vaknade strax före 1 och var jätteledsen.Han grät och sa att han hade aj,aj,aj.När jag frågade honom vart han hade ajaj så var det liksom olika svar varje gång.
Ena gången var det i magen,andra gången i huvudet och tredje gången var det i benen.
Men ont hade han nog,nångonstans.
Men hur enkelt är det att få i alvedon i en 2 åring mitt i natten.
Vi fick i honom till sist,och efter det har han nog sovit ganska gott.

Liam vaknade nog av att storebror var ledsen.Och eftersom Liam är en riktig bajsunge så var han ju tvungen att bajsa direkt han vaknade.
Nybajsad och jätteglad där kring 1 och inga planer på att somna om.Men efter en stunds gymmande och surrande i sängen så blev det tyst även där.

Annars igårkväll var vi hos moster Bella och fikade.Eller pappan hade fått i uppdrag att måla kryddhyllan och kakellisten medans vi resten fikade.
Rätt arbetsfördelning!

Idag då?
Idag är det kallt,det är allt jag har att säga hittills.

Vad gör ni idag då?

Postat av: Fredde

Jobbar... Och våntar på att du ska titta förbi med fika! :)

2011-02-11 @ 08:36:44
Postat av: Stig

Det är fredag och helg.

Rolig blog du har, mycket bra att läsa..

2011-02-11 @ 15:09:27
URL: http://www.helgesen.se
Postat av: sandra

Söta pojkar du har :) Men så frustrerande mitt i natten...

2011-02-11 @ 20:58:21
URL: http://sandrakeskitalo.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: