-Död som i stendöd datorjävel.

Datorjävlen är död,som i stendöd.Jag tackar gudarna att Pär lyckades komma åt alla mina bilder.Där är alla bilder från Liams födelse,bilder från när vi gifte oss.
Ja ni fattar,bilder som betyder så jävla mycket för mig.Jag har gråtit och gråtit och gråtit nästan hur mycket som helst över att Pär nästan inte fixade att hämta bilderna ur datorn.
Men tillsist lyckades han.Och jag är så jävla glad!
Tack Pär!

Nu när bilderna är räddade har jag god lust att bajsa på datorjävlen.
Nä,lite omoget kanske.Men typ bränna upp den lite grann.
Det kanske också är lite omoget.

Men jag ska iallafall skicka in den på rep.Köpte den ju i Augusti,så bra kvalla eller vad?

Förvänta er inte allt för många inlägg denna vecka!

Ps:Jag rökte aldrig,och ingen snus tog jag heller!Applåder till mig!

Postat av: Fredde

Är det en Acer? :) Eller möjligtvis en HP? .. Märken man ska akta sig för =)

2011-02-14 @ 16:26:37
Postat av: Madde

men om du köpte den i augusti så borde de ju vara garant kvar. annars kontaktar du konsumentombudsmannen :) för en ny ska du ju ha!

2011-02-14 @ 16:58:56
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: Madde

Åh vad jobbigt för dig att behöva skicka iväg den :/

Håller dock tummarna att dom hittar felet snabbt så du får tillbaka den. Tur iallafall att Pär kunde rädda korten

2011-02-14 @ 18:43:33
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: