-Alla borde läsa detta.

Jag måste få lägga ut en länk på min blogg.
Denna länk går till ett inlägg hos min fina kompis Linas blogg.
Jag läste detta inlägg och kunde inte hålla borta tårarna.
Att behöva kämpa så mycket för att "få rätt".
Att nästan bli ifrågasatt som mamma.
Att inte bli trodd..
Att ingen lyssnar till ens oro..
Det ÄR tragiskt..

Men detta inlägg visar även en mammas kämparglöd.
En mamma som inte ger sig.Och som tillslut får "rätt".
Jag beundrar dig Lina.Och det har jag sagt förr.

Vilken tur att Amanda just fick denna mamma!♥




Postat av: sandra

Hej

Ville bara tacka för tipset om att testa ge gröt som smakportion. Min son accepterade det direkt! :) Så nu ska vi ta och börja testa med purér igen. (Får hoppas att det funkar) :)

2011-02-09 @ 09:41:49
URL: http://sandrakeskitalo.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: