-Bilder.

Idag tänkte jag inte alls skriva något.
Jag tänkte att jag skulle bjuda på lite blandade bilder istället!
Kul va?


Mamma tittar bort i 1 sekund och när hon tittar tillbaka så hittar hon sitt minsta barn badandes med kläderna på.


Dagen efter tittar mamman bort 1 sekund till och hittar honom såhär!
Storebroren skakar bara på sitt huvud och säger:Sådär kan du ju inte bada Bibbi.


Efter lite mys i soffan med sin mamma så råkade Liam somna.


Världens vackraste Lucas.
Igår hade mamman och Lucas en egen dag.
Vi lekte i lekparken och gick på lejon-jakt.


I förrgår när Lucas skulle sova lekte han "The running man".
Och ungefär såhär road var jag över det.


Postat av: moster (den bästa)

haha, så söt han är "bibbin" och lucas såklart :)

2011-08-10 @ 09:15:01

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: