-Tandläkaren.

Igår var det dags för Liams 1års besök hos tandläkaren.
Det gick väldigt bra och han har väldigt fina tänder.
Men jag var såklart tvungen att fråga om gluggen,för det är ingen liten glugg han har.
Och nu när han är liten är det ju skitgulligt,men jag antar att han inte kommer att tycka att det är sådär jättegulligt när han är 15.
Men tandläkaren sa att det brukade växa till sig,annars så snittar dom upp någon sträng eller vad hon nu sa!
Han fick ett extra plus i kanten för att han nästan och aldrig använder tutte,enbart när han ska sova och knappt då.

Eftersom Lucas var med så gjorde vi även bort hans 3års kontroll.
Även han hade jättefina tänder.
Hela 20 tänder har han hunnit få och han hade väldigt fint bett.
Och eftersom han inte heller använder tutte fick även han ett extra plus.

Idag hade jag tänkt att baka inför Lucas 3års dag.
Men jag finner aldrig någon insperation till att just baka.
Så jag mottager gärna goda och enkla recept på fika!

Postat av: Malla

kolakakor är jättegott och tar en kvart att göra! men gör dubbel sats, för de försvinner snabbt! brukar även göra chokladkolakakor, båda recepten finns på arla.se men jag brukar skippa ingefära i kolakakorna

2011-08-21 @ 20:58:22
URL: http://www.monstermalla.se

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: