-Strömavbrott.

Det var läääänge sedan jag hade såhär ofantligt kul en kväll.
Nä,fan vad jag ljuger.

Här sitter jag,ungarna sover,pappan är och jobbar och vi har strömavbrott mellan 18-23.
Mörkt,tyst och skittråkigt.
Eftersom pappan inte ens är hemma så går det inte ens att ligga av tiden,och ligga med sig själv är ju inte speciellt spännande enligt mig.
Fast jag har ändå förberett mig,laddat upp båda datorerna gjorde jag under dagen.
Därimot glömde jag ladda upp med varmvatten till Liams välling.
Så det blev en sväng förbi OK för att tigga till sig lite varmvatten från kaffemaskinen.
Smart va?

Torsdag börjar Liam sin inskolning på dagis.
Ska jag vara ärlig så gruvar jag mig litegrann..
Jag vet att det kommer gå skitbra,men han är ju liksom min lilla bäbis..

Tänkte tända lite ljus så att jag ser någonting,men efter att Tony slutat röka för mer än ett halvår sedan så har vi inte en enda tändare i detta hus.

nu ska jag göra..Just det,ingenting!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: