-Plopp i toaletten..

Klockan 9 kom strömmen tillbaka igår.
Snacka om att det var riktigt mörkt och kusligt här inne.
Jag som trodde att mörkräddheten skulle växa bort med åldern,men inte det.

Pappan i familjen bara jobbar och jobbar.
Känns litegrann som att jag är ensamstånde,men förhoppningsvis är det väl snart slut på att jobba 24/7.
Tur jag har så otroligt roligt med mina ungar och tur att vi har så fantastiska vänner som vill leka med oss,så att vi inte behöver sitta hemma och ha tråkigt.

När jag var på toan i morse så kom Liam in,strax efteråt så hörde jag plopp i toaletten och där nere på botten av toalettstolen låg min telefon..
Det var ju bara dyka ner och hämta den,men dessvärre verkar den inte alls fungera längre.

TUR att det inte var min Iphone som är hos farbror doktorn.
Förresten så saknar jag min Iphone.
Jag måste säga att min Iphone är bland dom bästa investeringarna jag gjort.
Vad gjorde jag liksom före jag hade den?
Helt sjukt egentligen,men man kan verkligen avända den till allt!

Så,iallafall..Om ni tycker jag är otrevlig och aldrig hör av mig så är det för att jag just nu står helt utan telefon..
Var förbi David för att låna en telefon av han,men den fungerar ju inte heller.
Så jag måste fan styra upp detta,måste fixa en telefon..


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: