-Lång dag.

Den här dagen har varit lååååång.
Jag har verkligen varit trött och inte haft någon som helst energi för att vara en rolig morsa som vill göra en massa saker.
Vi har varit hemma och gjort,ja precis ingenting.

Lugnet har lagt sig och ungarna sover.
Lucas är inne i en sån där "sova jätte jätte dåligt period" just nu.
Det är inte bara en eller två gånger han vaknar under natten och jag börjar helt ärligt känna mig rätt jävla slut.
Jag hoppas innerligt att han har börjat sova bra innan Lördag så att vi kan fara på fest.
Jag vill och kommer inte att lämna bort honom om han fortfarande sover dåligt,thats it liksom.
Men jag ser verkligen framemot Lördagen,så jag ber till högre makter att Lucas ska börja sova bra nu!

Jag fick dessutom ett sånt där beställa begär ikväll igen.
Men ikväll tror jag vi beställer HM,visst lät det bra?



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: