-Fartfylld dag!

Vad jag älskar mina ungar!
Jag vet knappt vad jag ska ta mig till med all kärlek!
Dom är verkligen världens härligaste och busigaste barn!
Tack för att jag har fått äran att vara eran mamma!

Vi har varit på språng hela dagen idag.
Redan klockan nio satte jag ena ungen i cykelkärran och den andre i cykelstolen bakom mig.
Första stoppet blev hos Pär där vi drack kaffe.
Efter kaffestoppen for vi på en lekpark där vi lekte innan vi for hem och åt lunch.

Väl hemma så kom Jessica och Zelda förbi på fika och Lucas fick även en present av Zelda.Tack för presenten!
Sedan ringde en annan  Jessica så då begav vi oss till henne och gick med henne,Anton och Kevin till lekparken.
Där blev vi ett bra tag.Ungarna lekte och vi surrade på om allt!
Den där Jessica är verkligen en härlig person,tänk att man kan träffa en som är rätt så jäävla lik en själv!
Vi fick även äta middag hos fam.Lundgren.Det tackar vi för!

Klockan 6 for vi hem,eller då drog vi till pojkarnas mormor och morfar för lite glass och kaffe.
Därifrån till Lisa och Pär med lite tårta från gårdagen.
Även David kom till Lisa och Pär,och efter att tårtan var uppäten så fick han snällt följa med mig på affärn för att passa ungarna.

Nu sover minifisen.
Den stora minifisen ska jag snart gå upp med och läsa lite saga för honom.
Det finns nästan ingen mysigare än att bädda ner sig i hans säng och läsa för honom.
Muusigt värre!






Postat av: sandra

Hej!

Har ju fått världens hosta och hals ont! :( Känner mig inte alls fräch.. ska försöka ta det lite lugnt, så man inte smittas och så jag orkar med liten.

Men hänger gärna med nästa gång! =)

2011-08-30 @ 08:46:17
URL: http://sandrakeskitalo.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: