-Det är rart med barn.

HELVETE vad jag har bakat idag.Eller så inte.
Jag skjuter det hela tiden framför mig och jag vet att jag kommer att stå i sista minuten och vara skitsur på mig själv som inte började tidigare.
Jag hatar att baka,varför kan jag inte bara tycka det är lite roligt att baka?
Det är roligt och gott att äta fika,men inte att baka det..

Istället för att baka for jag och minimonsterna till Emilia och hennes minimonster och hälsade på.
Ungarna lekte och vi drack kaffe,precis som det ska vara!

tal om ingenting så kan man bli förvånad ibland.
Eftersom det faktiskt finns personer som pratar skit om allt och alla.
Då undrar man ju vad som sägs bakom en egen rygg.
Egentligen bryr jag mig inte,men lite roligt hade det ju varit att veta!

Imorse
när jag steg upp och gick in i Lucas rum fick jag mig en liten chock..
Lucas hade nog lite att göra innan han skulle somna igår..
Det skär lite i mitt hjärta faktiskt.
Tapterna var bara ½ år gammal,och dessutom inte helt gratis..


Det ÄR rart med barn..

Postat av: Magda

Hmm..undra om det är något "tapetrivar virus" som går.. imorse gjorde nämligen våran lilla tjej samma sak, fast i köket =/

Jag håller med dig, det ÄR rart med barn!! =)

2011-08-19 @ 23:40:00
URL: http://vatto.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: