Sollampa.

Eftersom jag inte haft dator på väldigt länge och inte har kunnit kolla bloggen så frågar jag igen:


Någon som vill ha denna sollampa?Eftersom den inte passade där jag skulle ha den så behöver jag den inte länge och det är ju bättre att ge bort den än att slänga den!
Så om någon vill ha den så får ni den!


Postat av: Nadia

Emmeli! Jag vill :D Jag Viiiillll! =)

2011-04-19 @ 12:30:13
URL: http://nadiahill.se
Postat av: Malin

Jag vill fortfarande ha den! Tänkte kolla med morsan om hon kan hämta den för hon ska hit i maj :)

2011-04-19 @ 23:11:33
URL: http://mandarinklyfta.se
Postat av: Karoline

Hej jag kommer inte in på din privata blogg kan ja få det nya lösenordet? =) kram [email protected]

2011-04-20 @ 07:19:16
Postat av: Cristoffer

Hej! Har du kvar lampan? Den hade passat jättebra i barnrummet som jag håller på att ställa i ordning nu :-)



Mvh,

Cristoffer

2012-05-08 @ 22:12:31

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: