-Liamupdate.

Eftersom jag inte kommer att skriva om alla tråkigheter som hänt i denna blogg så fokuserar jag mig på allt positivt.

Visst är det väl tid för lite Liamupdate?

♥Liam har hunnit bli 9 månader.
♥Han har nu sex stycken huggtänder.2 stycken nere som han fick när han var 4 månader och 4 stycken uppe som han fick när han var 5-6 månader.Och vilken glugg han har!
♥Han går med gåvagn och ställer sig upp mot allt.
♥Krypa är inga problem.Det började han med 2 dagar före han blev 8 månader.
♥Han har börjar säga mamammama och papapapapapa.Eller så hör man det man vill höra?
♥Tittut leken tycker han är jätterolig.Har brukar he kläder framör sitt aniskte och när mamma säger tittut så tar han bort den från ansiket och skrattar.
♥Han äter vällning på morgonen,vanlig mat till lunch och middag och sedan en vällning på kvällen innan läggdags.
♥Äntligen sover han hela nätter.Det började han inte göra förrän han var 8 ½ månad.Lite skillnad från Lucas som sov hela nätter när han var 3 månader.
♥Han sover oftast från 19.00 till 06.00 då storebror vaknar.Sedan sover han 2 gånger under dagen.Men han är ingen storsovare och sover oftast bara 1 timme åt gången under dagen.Även där en liten skillnad från Lucas som kunde sova 3 timmar i sträck mitt på dagen.
♥Har blivit väldigt mammig och vill helst inte att jag går iväg.
♥Är i allmänhet en väldigt glad liten kille!



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: