-Allt i ett.

Igår spelade vi RISK här hemma med Bella och David.Det var både jävligt kul och gick väldigt bra för mig!Såklart vann jag en gång!
Tyvärr far David till Nossjö idag så det dröjer nog ett par dagar innan vi kan spela igen.Och jag laddar,för som jag ska vinna då!

Pojkarna är i något väldigt bra sovajättebra fas just nu och det gillas verkligen av mig.Jag njuter så länge det varar,för innan man vet ordet av det så sover någon av dom dåligt igen.
Det är ju nästan så att man känner sig utvilad när man vaknar på morgonen!

Har jag förresten berättat att Liam fått dagisplats nu?
Det känns iallafall väldigt stort för mig och det känns även i mitt lilla mamma-hjärta att liten blivit stor.
Han är ju liksom min lilla bäbis,men mamman får nog börja inse att småpojkarna börjar bli stora.

Iallafall så fick han plats på Myran och det kommer nog bli jättebra!
Min enda invändning är att Lucas och Liam inte ska behöva vara på samma avdelning.Jag tycker inte att dom ska behöva vara med varandra hela tiden.Jag tror det är viktigt att dom få vara lite ifred från varandra.
Men eftersom Lucas kommer att flytta till en större avdelning i höst så kommer det nog ändå inte att hända.
Men hon tyckte det var bra att jag sa det eftersom det är så olika från föräldrar till föräldrar.

Angående min lösenordskyddade blogg.Jag har inte hunnit skicka ut det nya lösenordet till er som ska ha det.Om jag hinner hade jag tänkt att göra det ikväll.


Postat av: Erika

Så roligt att du skriver igen, roligt att läsa :)

2011-04-20 @ 10:27:27
URL: http://stordocka.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: