-Jag,Jag,Jag..

Jag,Jag,Jag..

Jag tänker på snus minst 5 gånger om dagen.Fan vad jag saknar att snusa.
Jag har varit full en gång sedan december -07.
Jag har mild dyslexi,därför är jag helt värdelös på att läsa.
Jag har 4 olika sparkonton,en för varje grej jag ska spara till.
Det spelar ingen roll om jag väger 70 kg eller 50 kg,jag kommer ändå aldrig att vara nöjd.
Jag verkligen älskar kryddan vitpeppar!Jag har den verkligen till allt!
Jag vill verkligen gifta mig nu,nu,nu!

Vi har just ätit lunch och sedan ska Lucas på dagis.Jag och Liam åker till Norrfjärden och hälsar på Jessica en stund då.
Till middag ska jag göra korvstroganoff,en maträtt jag bara älskaaaar!Tony därimot är inte speciellt förtjust i den så därför passar det ju perfekt att göra den när han inte är hemma!


Postat av: Nadia

Förstår att du saknar att snusa. :) Tycker du är jätte duktig som håller dig!



Att du vill gifta dig förstår jag, du verkar ju ha hittat rätt så att säga! ;-)



Att du aldrig kommer vara nöjd gör mig lite ledsen. :/ Jag känner ju inte dig men ytligt sett så är du en söt tjej! Det tycker iaf jag, och jag har en hemlighet som jag ska berätta för dig någon gång när vi ses om tillfälle ges som handlar om något som var.. Tja, kanske 10 år bakåt i tiden där du är inblandad. ;-) Nu bliru nyfiken va! Jag önskar iaf att alla människor kan lära sig att älska sig själva. Dock så har du ju precis fött barn och nog förstår jag om du inte känner igen dig själv och allt sådant. Jag är som beredd på att jag också kommer känna mig missnöjd ett tag efteråt, kanske månader eller ett år vet inte, men jag hoppas jag hittar tillbaka till självkänslan igen sen! :)



Kram kram, ha en fin dag!

2010-09-07 @ 11:50:00
URL: http://nadiahill.blogg.se/
Postat av: Nadia

Jag vet inget om dig, men det har med dig att göra. :) Haha förstår om du blev nyfiken! Fel av mig att säga sådär! ;-)



Kanske kan skriva det i ett mail?

2010-09-07 @ 15:19:27
URL: http://nadiahill.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej! Jag har kikat på din blogg många gånger, men jag har aldrig kommenterat tror jag, tänkte att det var dags nu. Någon gång måste man få tummarna ur! :)

Jag gillar också att ha separata sparkonton till saker jag sparar till. Vi har ett speciellt snuskonto som vi lägger undan pengar på från när det slutades snusa i hushållet. Ioförsig så sparar vi inte till något speciellt på just snuskontot men ändå. :)

2010-09-07 @ 15:32:52
URL: http://aakiree.blogg.se/
Postat av: Jannice

Jag hade också tänkt att göra korvstroganof :)

Jag vill också att ni gifter er nu nu nu! Så man får gå på bröllop. :P

2010-09-07 @ 16:25:46
URL: http://jannicehedman.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Jag känner igen det där!Är Norah hemma så hinner jag MASSOR,men när jag är själv så blir jag förslappad och hamnar oftast i soffan =)

Men jag tror både du och jag tycker om att ha saker att göra,därför har du inga (och vi kommer inte att få den dagen) svårigheter att "klara av" två barn =)



Jag gick som sagt upp 30 pannor,så det tog ett bra tag att tappa allt.Nog för att jag hade hemskt gärna behållt några kilon,väger ynka 52kg till mina 175 cm!!Helt galet,vill väga runt 58 åtminstonde,men jag vet inte hur jag ska lyckas att lägga på mig?Det går bara inte *suckÄ

2010-09-07 @ 19:58:33
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: