-Faderskap.

Först ändrade jag mig,och sedan ändrade jag mig igen!
Snacka att tjejen har beslutsångest!

Jag har iallafall bestämt att INTE ta Tonys skoter.Jag behåller min detta år och köper en ny Renegade med xp-chassi nästa år.Jag började tänka att jag nog fan inte orkar med den skotern heller.Plus att man har en minipojke på skotern också!
Nä,det får bli så.Då får Tony köpa en ny skoter detta år.Och nästa år är det min tur!
Det låter väl ganska klokt?

Men idag händer det saker.Liam ska äntligen efter sådär 2½ månad utan pappa få en pappan.På pappret alltså.Tycker det är helt sjukt att man ska behöva vänta 2½ månad innan man får skriva faderskapet!

Nä,dags att göra sig klar då!

Postat av: Jane

varför måste du vänta på det???

Vi skrev ju vårt innan Kendra ens va född...

2010-09-28 @ 08:17:39
URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Postat av: Mia

Är beräknad om ca 2mån och vi ska skriva faderskapet nästa vecka

2010-09-28 @ 18:54:37

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: