-VÄRLDENS klipp!

För någon vecka sedan kom min underbara sambo hem från jobbet.Helt lyrisk berättade han att han sett ett SUPERKLIPP på Ångsången.
Nämligen en vanlig Maktia skruvdragare och en slag Makita skruvdragare till priset av 1!
Det kostade enbart 5 tusen någonting.Och egentligen skulle det ju kosta runt 10 tusen.
Alltså,vilket klipp eller hur?
Själv skulle jag kunna hitta 1000 andra saker att lägga dessa 5 tusen kronor på.Typ fara på IKEA.
Men jag antar att det är skillanden mellan en man och kvinna!

Och jag kan förövrigt tillägga att han älskar sina nya maskiner.Och han försöker fortfarande övertala mig att han har gjort världens klipp!
Visst,älskling!
Fast du är lite knäpp ibland så älskar jag dig!


Här av vi hans superklipp!
Eller kanske jag ska kalla dom älskarinnor!?

Postat av: Erika

Boys and there toys ;)

2010-09-16 @ 12:54:00
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Ja man är ju lite funtad =) Men jag stressar inte över detta och lider inte,utan tycker bara det är så helvetes skönt att sätta sig ner på kvällen och man har gjort bort alla måsten!Men får man upp ögonen för boken så kanske man är mer kontrollerad än vad som behövs =)



2010-09-16 @ 13:39:02
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: lena

sv: ja man får hoppas att det bara e en fas för man e ju allt annat än pigg den tiden på morgonen..:)

2010-09-16 @ 15:22:26
URL: http://mittgravidajag.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: