-Tack!

Tack för alla tips!
Vi ska testa att köpa vanliga blöjor att ha på natten istället för Up&Go.Därimot kom jag ju absolut inte ihåg det igår när vi var på affären.
Vi testade även att servera gröt som kvällsmål istället för välling.Men det gick verkligen inte hem.Det enda han sa var att det var äckligt och sedan sköt han bort den tallriken!
Men iallafall fick vi ju nästan sovmorgon eftersom han vaknade 6.15.
Och ska jag vara ärlig håller jag egentligen inte det så farligt att stiga upp den tiden.Allt handlar ju egentligen om vilken tid man går och lägger sig.Och jag kan faktiskt inte komma ihåg sist vi var vakna till 11.Oftast går vi till sängen kring 10 och det tar inte många minuter innan jag sover när jag väl lagt mig ner!

Lucas och hans kusin Alexander hade fredagsmys här igår.Dom satt i soffan och såg på Pettson & Findus,och självklart var dom ju världens sötaste!

Det första vi ska göra idag är att handla på Ångsågen.Det blir golvspånskiva och gips denna gång!


Postat av: Anonym

Köp vanliga tejpblöjjor från Libero och köp kalsonger som ni tar på utanför. Det är det enda som funkade då vi hade samma problem. Trots att våran unge äter 330 ml vid läggdags, är han aldrig blöt på morgon tack vare kallingarna som håller blöjjan på plats.

2010-09-18 @ 21:10:13

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: