-Sovmorgon delux.

Jag har sovit nästan 12 timmar inatt minus två matpauser.Vet inte hur länge sedan det var jag sov så länge.Nästan så att jag hade ont i huvudet när jag vaknade.
Men en sak är då säker,skönt som tusan var det!

Det kändes verkligen tomt i huset igår.Tänk att en liten kille på 2 år kan göra en trygg.Lucas kom hem till mamma och lillebror strax efter 9 i morse.
Nu är han på dagis och leker av sig lite.Själv har jag varit och lunchat med mamma och syster nr.2 på Furuborg.Tack för maten snälla mamma!

Jag funderar om jag skulle ha packat ner lillebror i vagnen och gått till dagis för att hämta Lucas.Men jag vet inte riktigt om jag ids det idag.Isånnafall är det bättre att ta en promenad med minipojkarna efter att vi ätit middag.

Jag har förövrigt hittat en bil som jag vill ha,så vi får se vad som händer!Spännande!

Postat av: Erika

Åh, vad fantastiskt det måste vara att få sova så länge! Jag längtar tills jag får sova ordentligt :)

Kul med bil, är det någon speciell?

2010-09-08 @ 14:42:01
URL: http://aakiree.blogg.se/
Postat av: elin

Åh va kul! Vad är det för bil?

2010-09-10 @ 10:17:33
URL: http://elinstalnacke.blogspot.com/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: