-Söndag och en glad liten Liam inatt!

Liam har skrattat sig igenom denna natt.Han var verkligen inte alls intresserad av att sova.Eller han har ju somnat från och till,men han har nog sovit lika mycket som han varit vaken.Och han var verkligen varit glad!Inga sura miner alls från lillprinsen.
Och vilket tur jag hade!Min absoluta favoritfilm,Girl Interrupted gick på tv inatt.Så jag har ju faktiskt haft något att titta på medans Liam legat och varit allmänt glad.

Alltså,så länge han inte skriker så är jag gladeligen vaken!Och sova,det hinner man ju göra i graven!

Vi har även varit och röstat nu på morgonen.Blir spännande och se hur det går.Jag skulle vilja ta lite av varje parti och göra ett parti av det.Det går ju inte,men klockrent skulle det vara!

Nu har vi iallafall tänt en brasa här hemma och har lite söndagsmys.Har jag sagt att jag har världens underbaraste pojkar?♥


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: