-Övertrött.

Äntligen tror jag att Liam somnat för kvällen.Snacka om en vädligt övertrött liten kille.Eftersom han inte har sovit sedan 15.00 så kan ni ju tänka er hur det har låtit här hemma.
Han har somnat till och från när han legat ute tissen.Men direkt jag försökt flytta honom har han vaknat.Så jag har haft Liam ute tissen medans jag klätt på Lucas pyjamas och ätit välling och läst lite saga för honom innan han hoppade i säng strax före 19.00.
Men allting går,ingenting är omöjligt!

Till middag gjorde jag och mina underbara syster fläskfilee med grönmögelost,super gott!Tänk vilken tur att jag har världens bästa systrar.Undra vad jag skulle gjort utan dom?Dom är helt klart bäst!(Efter mig förstås!)

Dagen har förövrigt varit bra.När Lucas var på dagis somna jag och Liam i sängen och sov nästan 1½ timme,skönt var det!

Nu ska jag se lite Ullared/Biggest Loser innan det blir sängen för mig med!För är det någongång pojkarna ska sova dåligt så är det väl när pappan är borta!Så det gäller att passa på att sova när mina älskade småpojkar sover!

Postat av: Nadia

Ja den verkar bra. Dock borde det ju funka med en vanlig icapåse i sen? och typ kompostpåsar i plast runt varje blöja? Ska då testa det.. Känns fan krydd med 300 för bajspåsar :)

2010-09-06 @ 20:30:09
URL: http://nadiahill.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Jag vet eg.inte hur jag kände igen dig,för jag såg er bara bakifrån (vilket fult ord i detta sammanhang =)



Förstår att kroppen förändras efter 2 barn,jag är grymt nojjig när det blir våran tur nångång här framöver.Jag fick ju tillbaka min gamla kropp och gick ner alla kilon,eller rättare sagt,dom bara rasade av och de flesta kilon försvann i år (?).Hade SÅ gärna behållt en kurva eller två då jag är så himla smal i mig själv..Nåja,efter nästa barn så kommer jag nog inte att säga så =)



Du gör det bra som är själv med 2 barn,jag förstår inte hur mn får tiden att räcka till?Men du är ett levande bevis på att ingenting är omöjligt! =)

2010-09-06 @ 20:48:09
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: