-Otroligt men sant!

Det jag kommer att berätta nu är helt otroligt men 100% sant.

Man tror ju nästan att det är lag på att alla ska ha facebook,blogg eller mail.Ja,men NÅGONTING av det iallafall.
Men min käre sambo har ingenting utav det.Inte ens en mail.Han har ingen aning hur internetbanken fungerar och jag undrar om han ens vet att han är ett e-leg.

Och nej,han är inte 90 år!Enbart 28 år.

Folk tappar alltid hakan när han säger att han ingen mail har.Vissa tror honom inte och tror han skämtar när han säger att han ingen har.
Och facebook,alla har ju liksom facebook!

Visst är det ganska otroligt?

Ibland undrar jag om han tror att det enda som finns på internet är Blocket.se.Det är iallafall den enda sidan jag sett honom sitta på!


Postat av: Lisa

haha, ja vi närmaste vet ju att han är lite "eljest" men inget att göra åt...:)

2010-09-08 @ 22:14:51
URL: http://lilund.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha, det är som Håkan. Han har iofs en mail som nån annan har skaffat åt honom, men han använder den typ 1 gång om året. Annars kollar han ibland på blocket eller aftonbladet. =)

2010-09-08 @ 22:28:54
URL: http://sofiafranzen.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Jag vill inte heller betala multum för ett par gardiner då dom bara ska hänga uppe ett litet tag.Men det är SÅ svårt att få tag i!Du har limegrönt jag har turkost,inget av det känns spec.höstigt =) Däremot vill jag ha kvar lite turkosa inslag men mer brunt.Men då måste jag köpa en massa sånt tjafs,så nu är hela huset så tråkigt som svart/vitt typ.Som vanligt =)

2010-09-09 @ 08:38:03
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Nadia

Men fyfan så jävla befriande att läsa om någon som faktiskt går emot normen, för i Sverige 2010 är det ju verkligen inte vanligt med folk som "inte ens" har en mail. På många sätt är det ju positivt! Dock så kan jag tänka mig att endel faktiskt har svårt att acceptera det hela, typ arbetsgivare osv när man ska söka jobb kan jag tänka mig undrar "Öööh, så du har inte ens en mail?" Nu säger jag inte att dom tänker så just kring Tony eftersom att jag vet att han redan har jobb och sådär, men överlag tänker jag. :)



Jag tycker iaf det är råcoolt! Ge han en high-five från mig! :)

2010-09-09 @ 12:08:19
URL: http://nadiahill.blogg.se/
Postat av: jonna

Najs najs då få rman kankse sen då? :) Meen vad har du för mejld då?? Dit jag ska skicka? KRAM

2010-09-09 @ 13:50:39
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: