-Mys och bus i sängen.

Vi tog en promenad till dagis idag med.Nu är det hårdkörning med promenader för att försöka gå ner dessa kilon som fortfarande sitter kvar på denna kropp.

Så nu är Lucas på dagis och Liam ligger och sover i vagnen här ute.Här inne är det bara jag.Bara jag och en kopp kaffe.Det är väldigt tyst,och faktiskt ganska skönt att få någon minut för sig själv.

Jag är i någon lyckligbubbla nu.Allt känns bara så härligt.Hela jag är verkligen lycklig och livet kan nog inte bli bättre än såhär.Jag behöver bara titta på mina småa underbara pojkar för att känna mig lyckligast och stoltast i världen.
Min stora pojke (läs pappan) gör också mig väldigt lycklig.Tänk att vi snart varit tillsammans i 10 år.Och för varje dag som går älskar jag bara honom mer och mer.Och tänkt att vi lyckats få dom finaste pojkarna som finns under dessa 10 år.

Klockan 2 idag ska jag träffa prästen i kyrkan och prata igenom dopet.Enda problemet jag har är att jag svär i var och varannan mening!
Därimot har jag ingen aning om vad vi ska ha för psamler?
Gärna några tips tack!

Bjuder på lite bilder från vårat morgonmys och bus i sängen.











Postat av: Erika

Psalm 719 är väldigt fin. Den hade vi på Celines dop

2010-09-15 @ 13:19:03
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: Malin [Foto & vardag]

Tryggare kan ingen vara är en liten favorit :)

2010-09-15 @ 19:35:02
URL: http://www.mandarinklyfta.se

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: