-Kvinnan utan midja.

Jag har bara några få kilon kvar nu innan jag är nere på min "målvikt".Men jag fattar det verkligen inte varför min kropp ser helt "fucked up" ut.
Vart har kilona försvunnit denna gpng?Iallafall inte från magen.Och nog fan har man breddat ut sig lite.Och hallå!Vart fan är min midja?





Eftersom jag nästan väger lika mycket som förr så tycker jag ju att den ska se ut som förr.Jag vet att jag fött två barn ovs.Alla vill väl ändå ha en snygg kropp?
Jag tycker bara det är konstigt att kilona måste ha ramlat av från någan annan del av kroppen.Men vart?

Skitsamma.Jag lägger upp lite bilder på dom som gör mig glad istället.Mina lyckopiller.♥


Postat av: Anonym

Du ser jättefin ut emmi! Men, hur tränar du? Tänker om du är missnöjd med något kan du ju träna för att bli tightare eller bulligare där. Finns magövningar som är bra för kvinnor som fött barn. Sen får man ju acceptera, som du säger, att du fött två barn. Kroppen förändras, betyder inte att du är fulare eller är oattraktiv!! :D Kram på er på bästa gatan i Ödebyn ;)

2010-09-23 @ 20:14:17
Postat av: Malla

DU ser ju skitsmal ut! :)

2010-09-23 @ 20:16:38
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Anna

Hallå gnäller du efter 2 barn och är så där fit?

Jag är glad om jag inte set ut som en kassler efter detta ;)



Min bror har ju inte bara 4 barn som börjar på L han heter ju dessutom Lars och hans fru heter Lena = hela familjen heter LB :P



Klockrent ska försöka komma ihåg att kasta fram ett namn när han sitter där chockad och ser bebis för första gången :)) Tack för tipset ;)

Jag hotar med fula namn typ Stensture!!



Enligt min mens beräknade 16/10, enligt ul 25/10

min kännsla och efter hur jag har mått har det känts mer som 16e hela tiden i graviditeten men barn är ju lite opålitliga så man vet aldrig när det är dags. :))

2010-09-24 @ 06:59:05
URL: http://jakiya.blogg.se/
Postat av: Jane

Du lär ju ge det lite tid Emmeli ;)

2010-09-24 @ 11:10:12
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: