-Effektiv.

Nä,jag är inte dödsjuk.Jag har bara inte "hunnit" blogga något idag.Nu tänker ni väl att eftersom jag är mammaledig så borde jag ju ha hur mycket tid som helt till att blogga.
Men tro det eller ej,ibland har jag viktigare saker för mig.
Inte för att byta gardiner överallt är speciellt viktigt.Men ni fattar!

Hur som helst.Dagen började verkligen före tupparna ens vaknat.Lucas ville inte vila mera redan 05.20.Jag kände mig mer död än levande just då.Men stiger man upp tidigt hinner man ju faktiskt ganska mycket.Liam valde att vakna något senare,kring 07.30.Gode skönt att bara "behöva" ta hand om ett barn den tiden på morgonen.
Vi hann städa,byta gardiner och busa innan lunch!Det kallar jag att vara effektiv.

Lucas fick fara på dagis idag.Han har bara varit på dagis 3 dagar på 2 veckor.
Jag och Liam for till Jannice där även Jessica,Lisa och Erica plus alla barn befann sig.Det blev att käka lunch och sedan blev det kaffedrickning med en massa surr!
Riktigt trevligt,måste verkligen göras om.

Nu sitter jag här och tittar på Biggest Loser och äter popcorn.Lysande,eller hur?


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: