-Bilder.

Lucas har åkt på en liten febersläng.Men det är ingen fel på farten,så jag tror inte vi behöver vara oroliga!

Båda pojkarna sover faktiskt nu.Liam ligger är i vardagsrummet och Lucas ligger ute i sin vagn.Men jag antar att någon av favoritpojkarna vaknar snart.Det är nämligen inte så vanligt att båda sover samtidigt,alltid brukar det vara nån av dom som är vaken.

Tänkte att jag skulle bjuda på liten bilder från gårdagen då vi var och lekte på lekparken!
















Efteråt hade alla pojkarna Lördagsmys hos mommo.

Postat av: jonna

Tyckte mig se att ni var på Kullenskolan och lekte :) Där har jag ju gått 2år ;)

2010-09-19 @ 21:54:11
URL: http://jonnahjalte.blogspot.comspot.com

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: