-Älskade dunderklump!

Våran älskade lillebror är en liten dunderklump.Han är lika stor nu vid 2 månader som hans storebror var vid 3 månader.Forsätter han att växa så som han gör nu kommer han ju att vara länge än sin mamma vid 1 år!Fast med mina 155,7 cm över havet är det ju inte vidare svårt att vara längre än mig!

Han väger nu 6080g.Undra om det är grädde jag har i tissarna?Jag är iallafall supernöjd över att jag har så mycket mat!
Han är 60,1 cm.Han har alltså växt 10,1 cm på 2 månader.Helt sjukt!Inte konstigt att han inte kan ha storlek 56 längre!
Vi fick även träffa läkaren som gjorde 2 månaders kontrollen.Och som vi redan visste så är han helt perfekt!

Tänk att jag har dom två finaste småprinsar man kan ha!Jag kan inte vara lyckligare än vad jag redan är.



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: