-40 grader i feber..

Lucas skulle sova hos sin mormor igår eftersom vi skulle på föräldramöte.
Strax före vi skulle börja bege oss till pojkarnas mormor så ser vi hur Lucas ligger och sover i soffan!Och det har aldrig tidigare hänt.
Så redan då började vi fundera över om han inte var frisk.
När vi kommer till mormor så känns han faktiskt väldigt varm.Och han är verkligen jättetrött.Mormor lägger honom redan 18.15 och han somnar med en gång.

Vi for på föräldramötet och kom hem kring 8.Då ringer mormor och jag hör en väldigt ledsen Lucas i bakgrunden.Då har lillhjärtat hela 40 grades feber,fast vi gett honom en alvedon kring 18.
Jag blev riktigt orolig alltså..Och självklart ville jag ju ha hem Lucas.Så Tony for och hämtade mormor och Lucas.

Väl hemma gick jag upp och la honom i våran säng där han somnade nästan dirket.Tony och Liam fick lov att sova i soffan eftersom jag inte ville att Liam skulle väcka Lucas när det är matdags på natten.

Men Lucas vaknade 00 och ville gå och sova i sin säng.Han måste verkligen älska sin säng,och känna sig trygg där.Så jag la ner honom i hans säng där han somnade om lika fort.

Tony och Liam kom upp och natten blev som den brukar.Med lite ätitning för Liam och Lucas sov utan att vakna till klockan 6.30.

Nu på morgonen har mammas stjärna 39 grader.Så idag är vi hemma och försöker friska till oss.


Så här somnade Lucas igår.


Mamma sjuka hjärta.♥

Postat av: Åsa

Usch då! Hoppas det går över fort.

2010-10-13 @ 09:16:19
Postat av: karoline

Haha det kan ha nått med saken att göra ;D

Vi bor på Norra Pitholm =)



Huvva med feber =( Hoppas han kryar på sig snabbt!

Kram

2010-10-13 @ 09:58:40
URL: http://karolineceder.blogg.se/
Postat av: Erika

Huvva huvva, nu hoppas jag ni bli friska fort och sedan slipper bli sjuka igen på ett bra tag.



Haha precis, tapetseringen är ju inte ditt bekymer ;P

2010-10-13 @ 12:21:51
URL: http://stordocka.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: