Storebror har just somnat.Jag och lillebro...

20101017630 (MMS)

Storebror har just somnat.Jag och lillebror har just satt på filmen The blind side.Hoppas den är värd att se!


Postat av: Jennie och Norah

Haha,samma här!

Har jag inte gjort mig redo för sängen innan kl.22 så är det nästan så att jag slarvborsta tänderna och tvättar bort hälften av sminket,bara för att få krypa till kojs =)



Jag menar det,man ska inte sluta leva och ge upp det man gillar bara för att man fått barn.En skoter gynnar ju barnen massor,dom får vara ute i friska luften t.ex.Men att folk har åsikter slår aldrig fel,ren och skär avundsjuka brukar det kallas!



Ja en skoter blir det...Nångång när vi har råd =) Vi ska tiden här framöver lägga det mesta på renovering på huset,men sen så!

2010-10-17 @ 19:32:16
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: